Антикризовий проект постанови КМУ, який усуває корупційні ризики у сфері обігу ліків: звернення ООРММП України до Віце-прем’єр-міністра України

Ответить
News
Сообщения: 2113
Зарегистрирован: 10 июн 2014 20:49

Антикризовий проект постанови КМУ, який усуває корупційні ризики у сфері обігу ліків: звернення ООРММП України до Віце-прем’єр-міністра України

Сообщение News » 11 сен 2014 21:05

Антикризовий проект постанови КМУ, який усуває корупційні ризики у сфері обігу ліків: звернення ООРММП України до Віце-прем’єр-міністра України

Як повідомляло наше видання, МОЗ України надало Об’єднанню організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України (далі — ООРММП України) відповідь із зустрічними пропозиціями до розробленого об’єднанням проекту постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яким передбачається внесення змін до 5 постанов КМУ, а саме:
Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2005 р. № 902;
Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затвердженого постановою КМУ від 26.05.2005 р. № 376;
Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів та Порядку відбору зразків лікарських засобів для лабораторного аналізу під час здійснення державного контролю якості таких засобів, затверджених постановою КМУ від 03.02.2010 р. № 260;
Положення про контроль за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці, вимогам державних та міжнародних стандартів, затвердженого постановою КМУ від 15.01.1996 р. № 73;
Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою КМУ від 03.02.1997 р. № 146.
У зв’язку з цим ООРММП України повторно звернулося до Віце-прем’єр-міністра України Олександра Сича з проханням підтримати ініціативу та доручити МОЗ України врахувати пропозиції об’єднання. Пропонуємо нашим читачам ознайомитися з відповідним листом ООРММП України.
Об’єднання організацій роботодавців
медичної та мікробіологічної промисловості України
Віце-прем’єр-міністру України Сичу О.М.
Шановний Олександре Максимовичу!
Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України (далі — ООРММП України) висловлює Вам свою щиру повагу та звертається з наступним.
У відповідності до доручення Кабінету Міністрів України від 09.04.2014 р. №12649/0/1-14 щодо реформування системи охорони здоров’я та цінової ситуації на ринку фармацевтичної продукції та з метою створення прозорих, передбачуваних правил та процедур функціонування фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я, послаблення регуляторного впливу на суб’єктів господарювання, приведення підзаконних актів у відповідність до законів України, оптимізації та гармонізація із законодавством Європейського Союзу реєстрації лікарських засобів ООРММП України було розроблено та направлено на адресу Кабінету Міністрів України і Міністерства охорони здоров’я України проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яким передбачається внесення змін до п’яти постанов КМУ.
Секретаріат Кабінету Міністрів України доручив Міністерству охорони здоров’я України (доручення від 19.06.2014р. № 12649/10/1-14) розглянути лист ООРММП України стосовно вищезазначеного проекту постанови КМУ.
20 серпня поточного року ми отримали відповідь МОЗ України від 18.07.2014 р. № 18.01-05/10/1224-14/4072/20553 (місяць тільки йшов лист) на доручення Секретаріату Кабінету Міністрів України, із якої випливає відмова Міністерства охорони здоров’я України погоджувати даний проект постанови.
Хочемо зазначити, що антикризові проекти актів щодо внесення змін до п’яти постанов КМУ (постанов Кабінету Міністрів від 15.01.1996 р. № 73, від 03.02.1997 р. № 146, від 26.05.2005 р. № 376, від 14.09. 2005 р. № 902, від 03.02.2010 р. № 260) та наказу МОЗ України від 26.08.2005 р. № 426 були розроблені робочими групами за участі фармацевтичної громадськості та направлені до Міністерства охорони здоров’я України.
За практикою, яка склалася, проекти нормативних актів, які регулюють обіг лікарських засобів, готують робочі групи за участю фармацевтичної громадськості з врахуванням відповідного законодавства Європейського Союзу і направляють до МОЗ України для подальшого їх опрацювання та прийняття. МОЗ України при цьому вносить суттєві корективи у проекти документів у бік посилення адміністративного регулювання обігу лікарських засобів, що в умовах край обмежених ресурсів МОЗ України та їх розпорошення після прийняття Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», призводить до посилення корупційних ризиків.
Із відповіді МОЗ України, яку ми отримали, випливає, що Міністерство не збирається змінювати свій стиль роботи і починаючи із травня поточного року не випустило жодного документу, спрямованого на покращення роботи галузі під час кризи та зменшення корупційних ризиків, з чим не може погодитися ООРММП України, оскільки про це неодноразово наголошували Президент та Уряд нашої країни.
Враховуючи вищенаведене, звертаємось до Вас, шановний Олександре Максимовичу, з проханням підтримати нашу ініціативу та доручити Міністерству охорони здоров’я України врахувати наші пропозиції щодо проектів нормативних актів по внесенню змін до постанов Кабінету Міністрів від 15.01.1996 р. № 73, від 03.02.1997 р. № 146, від 26.05.2005 р. № 376, від 14.09. 2005 р. № 902, від 03.02.2010 р. № 260 і наказу МОЗ України від 26.08.2005 р. № 426, підготовлених робочими групами фармацевтичної громадськості, та прискорити їх подання до Кабінету Міністрів України.
Також просимо Вас розглянути можливість присутності представників вищезазначених робочих груп на засіданні Урядового комітету під час розгляду даних проектів нормативних актів.
З повагою,
Президент, член Колегії МОЗ України В.К. Печаєв

Ответить

Вернуться в «Государственное регулирование»